Niin siisti Narf



Hitsiläinen, niin makea Palle! Joka kerta kun sen kanssa treenaa niin tulee tunne että tästä koirasta tulee vielä sitä jotain :) Ja onhan se sitä jo. Sen kanssa on niin makeeta tehdä mitä tahansa kun pääkoppa pysyy kasassa ja se tekee minulle innolla ja täysillä! Pitäis tehdä vähän suunnitelmia aksan suhteen. Mitä treenata ja pari juttua mihin keskittyis aina hetken ja sit uutta.
Nyt ainakin on pakko alkaa noita päällejuoksuja viljelee, ne on vaikeita, niin vaikeita. Itse takaakiertoihin tuo eläin lähtee upeasti mut se haltuunotto tilanne niin apua kun se kiertää koko esteen ja menee ohi eikä tuu ohjaukseen. Sitä pitää vaan nyt palkata niin pirusti :) Aika tyypillinen puu-cee meininki ja kuuluu asiaan :)

Oli tosi kivaa ekaa kertaa Juhalla eilen. Sain erityisesti tosi hyvän neuvon kun tullaan kovaa ja sit käännytään takasinpäin. Ralfille toimi tosi hyvin se että vastajalka ja käsi eteen ja avot :) Viel kun sais sen pikku peruuttamisen pois, ok nyt oli tarkoitus saada junnukoira tulemaan käännökseen eli omat tyylipisteet ei nyt ollut se juttu!

Tässä pätkää:

Olen miettinyt tässä Rallen treenailuja. Aksa ykkösjuttuna mutta sitten kun on tokoa ja hajua kanssa. Jompikumpi noista kahdesta on jätettävä vähemmälle. En halua että koiralla on liikaa harrastuksia. Siinä käy kuten ihmislapsella. Yrität vähä kaikkea ja sit huomaat että mitään ei tee sit täysillä ja kaikkia vähän jne jne.
Olen melkeinpä miettinyt että alan jättää tokoa pois. Tietty ylläpidän ainakin seuruuta ja paikalla makuuta yms yms mut sellainen tähtääminen johonkin vois ehkä siirtyä. Mä tähtään aksaan ja siihen että Ralle löytää sieniä ;)

Piäähän sitä omasta koirasta jotain negatiivistakin löytää. Mua ärsyttää ihan sikana sen pöh pöh pöh kun pitää ilmoittaa asioista. Kun tuylee yllättäviä objekteja yllättäen niin pöh pöh ja olen ihan ärsyttävä. Argh. Olen yrittänyt sekä kieltää että olla välittämättä, täytyy toivoa että menee aikuisena ohi. Mikä lie juniori epävarmuus. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voihan suoli

Elämämme koki kovan iskun :(.

Poikien kuulumisia