Kisarutiinit vaihtuvat

Kun ihminen alkaa olemaan siinä pisteessä että usko hiipuu jonkun asian suhteen, on käyttöön otettava uusi keino. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut on minun ja Fridan saatava tuo lähtöongelma kuntoon!

Asian kanssa on taisteltu turhankin pitkään ja mietitty miksi ihmeessä treeneissä ja epiksissä kaikki sujuu kuin tanssi sen suhteen.

No kaikkihan me tiedetään että se johtuu kisajännityksestä. Frida vaistoo sen ja tietää että nyt voi taas sikailla. Näinpä päätin että seuraaviin kisoihin lähdemme kuin olisimme treenaamassa.
Koira on hihnassa mulla ihan siinä kentän vieressä ja hengailee siinä mukana kuten treeneissä.

Ei enää sitä että se on autossa ja sit haen sen muutama koira ennen omaa starttia ja oikein kasaan siihen sitä stressiä. Treeneissä ja epiksissä kuitenkin koira on kentän laidalla, ja vaikka kuin kuumana kävisi niin se jää lähtöön.

Lauantaina mennään kokeilemaan tätä uutta systeemiä Purinalle. Innolla odotan mitä siitä seuraa ja toimiiko seoikeesti yhtä hyvin kuin myös ajatuksissani.

Jari on myös mukana auttamassa mua siinä, että saataisiin varmuutta ja varsinkin sitä uskoa itseään paremmaksi.
Muutaman startin otan Robin kanssa koska se on hyvää terapiaa mulle. Mun ei tarvitse jännittää yhtä paljon kuin Fridan kanssa ja jos sitten pikkuhijaa voisin siirtää Fridaan sitä itsevarmuutta mitä mulla Robin kanssa on.



Palataan asiaan lauantaina miten suunnitelma toteutui ;)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Voihan suoli

Elämämme koki kovan iskun :(.

Poikien kuulumisia